Biram koliko reklamiram
Isplanirajte vašu reklamnu kampanju u skladu sa vašim budžetom.
Sa ciljanim oglašavanjem sami određujete koliko će vaša kampanja trajati, koliko će biti intenzivna i koliko će vas koštati. Vaš budžet može biti već od 1 € dnevno. Veći dnevni budžet obezbeđuje vam više prikazivanja vaše reklame, a plaćate samo onda kada se vaša reklama pojavi ili kada neko klikne na nju.
Za više detalja o troškovima ciljanog reklamiranja pogledajte pojedinačne strane Google,Facebook i Kontekstualnog reklamiranja, na kojima ćete pronaći konkretne primere kampanja i kalkulatore troškova.
Prednost internet reklame u odnosu na billboard i TV reklamu možete pogledati sa desne strane.
Šta ovo znači?
Poređenja radi, za ovaj novac biste mogli da dobijete samo jedno prikazivanje TV reklame od 10 sekundi! Pritom, troškovi produkcije TV reklame nisu uzeti u obzir, a efekti reklamiranja nisu izvesni. Postavljanje bilborda pored koga će proći desetak hiljada ljudi, za koje vam niko ne garantuje da će ga i pogledati, koštaće vas najmanje 1000 KM mesečno, bez troškova dizajniranja, pripreme i štampanja.
Internet marketing u odnosu na TV reklamu ili billboard?
Na vašu prezentaciju usmeravaju se isključivo Internet korisnici koje zanima vaš proizvod ili usluga. Iskustvo pokazuje da se ovakvim reklamiranjem posetioci duže zadržavaju na vašem sajtu, više se interesuju za vašu ponudu i time češće odlučuju za vaše proizvode i usluge.
I sami se možete uveriti u ovo. Obezbedili smo periodično izveštavanje klijenata o efektima rekamiranja korišćenjem Google Analytics alatke, pomoću koje vam možemo prikazati puno zanimljivih detalja o posetiocima vašeg sajta i efektima vaše kampanje, kao na primer: koliko posetilaca dolazi zahvaljujući kampanji, koja od odabranih ključnih reči dovodi najviše klijenata ili koliko se oni zadržavaju na vašem sajtu.
Ukoliko želite da provjerite okvirne cijene internet reklamiranja pogledajte: