Biram kome reklamiram
Upoznajte prednosti ciljanog oglašavanja.
Zašto biste trošili novac prikazujući svoju reklamu onima koje to ne zanima? Upoznajte se sa prednostima ciljanog oglašavanja putem Google-a, Facebook-a ili ciljanog oglašavanja. Predstavite svoju reklamu samo onima koje zanima vaš proizvod ili usluga i unapredite vaš biznis brzo i efikasno.
Kako se biraju posjetioci kojima se prikazuju reklame?
Na vašu prezentaciju usmeravaju se isključivo Internet korisnici koje zanima vaš proizvod ili usluga. Iskustvo pokazuje da se ovakvim reklamiranjem posetioci duže zadržavaju na vašem sajtu, više se interesuju za vašu ponudu i time češće odlučuju za vaše proizvode i usluge.
Parametri po kojima se mogu birati posjetioci kojima ćete pokazati reklamu su: godine, pol, lokacija, interesne grupe, ključne riječi i fraze, internet sajtovi koje posjećuju i dr.
Želite da znate broj potencijalnih kupaca?
Ciljano oglašavanje omogućuje da podesite parametre kojim korisnicima će se prikazati Vaša reklama. Upravo ovo predstavlja najveću prednost ciljanog oglašavanja jer možete da ograničite prikazivanje reklame samo onim korisnicima koji su potencijalni korisnici vaših usluga i roba. U nastavku ćemo vam pokazati neke primjere definisanja ciljnih grupa.
Primjer 1 - Facebook Ads reklama: Žene, 25-40 godina iz BiH?
Da bi vam što jednostavnije objasnili kako ciljano oglašavanje funkcioniše i koje su njegove prednosti dajemo vam primjer definisanje ciljne grupe za prikazivanje reklame na Facebook-u.
Kliknite da pogledate primjer: Facebook (Žene u dobi od 25-40 godina iz Bosne i Hercegovine)
U primjeru na slici 1. možemo da vidimo da ukoliko su ciljna grupa za reklamiranje žene u dobi od 25 do 40 godina iz Bosne i Hercegovine vašu reklamu može da vidi 72,280 žena, što znači da će se vaša reklama prikazati samo njima.
Primjer 2 - Google Ads reklama: horoskop i dnevni horoskop
Ciljno oglašavanje putem Google-a se zasniva ne izboru reklamiranje za ključne riječi koje korisnici pretražuju.
Kliknite da pogledate primjer: Google (Broj pretraga pojmova: horoskop i dnevni horoskop)
U primjeru na slici 2. može se vidjeti da je u mjesecu Septembru bilo oko 59400 pretraga za pojmove horoskop i dnevni horoskop.
Sad znate "kome", pogledajte gdje i koliko!
Nadamo se da smo Vam objasnili mogućnosti i prednosti ciljanog oglašavanja - odnosno definisanja kome prikazati reklamu. Ukoliko smatrate da je ovo dovoljno da vam pomognemo pri kreiranju internet kampanje, kliknite ovdje da nas kontaktirate!
Ukoliko vam je potrebna dodatna pomoć i objašnjenja pogledajte i druge dve sekcije:
- Biram gdje reklamiram (Na Google-u, Facebook-u, na lokalnim portalima...)
- Biram koliko reklamiram (Isplanirajte vašu reklamnu kampanju u skladu sa vašim budžetom. )